کاربرگ روانخوانی نشانه ظ فارسی اول ابتدایی – کتاب فارسی پایه ی اول ابتدایی دارای سه بخش است که هر بخش اهدافی را دنبال می کند. معمولا بخش سوم این کتاب پرچالش ترین قسمت برای دانش آموزان است چرا که آنها با نشانه های چند شکلی روبرو می شوند. هدف از آموزش بخش سوم کتاب فارسی اول دبستان، یعنی “آموزش نشانهها ۲”، تقویت مهارتهای پایهای در خواندن و نوشتن است. این بخش به دانشآموزان کمک میکند تا با نشانهها و صداهای مرتبط با آنها آشنا شوند، تلفظ صحیح کلمات را یاد بگیرند و بتوانند کلمات ساده را بخوانند و بنویسند. در نتیجه، پایهریزی مهارتهای خواندن و درک مطلب برای آینده فراهم میشود و دانشآموزان کمکم به مستقل شدن در خواندن و نوشتن دست مییابند. اما این یادگیری همواره با چالشها و مشکلاتی همراه است و گاها دانش آموزان در این برهه دچار افت در املانویسی می شوند زیرا تشخیص نوشتن کلمات با نشانه های مختلف برای آنها دشوار خواهد بود. تنها راه بهبود این وضعیت تمرین و تکرار مداوم می باشد. این تمرینات باعث می شوند تا دانش آموزان کلمات مختلف با آن نشانه را بارها در متون مختلف دیده و در ذهنشان تثبیت شود. کاربرگ روانخوانی نشانه ظ فارسی اول ابتدایی یکی از این کاربرگ هاست که دانش آموزان می توانند متنهای روانخوانی را تمرین کنند. ما به صورت روزانه کاربرگهایی را در زمینه های مختلفی در این بخش از سایت برای استفاده ی شما عزیزان و راحت تر شدن امر یادگیری بارگذاری می کنیم که می تواند برای فرزندان دلبند شما مفید باشد. اگر به دنبال نمونه کاربرگ های بیشتری هستید، می توانید با مراجعه به بخش کمک آموزشی وب سایت دکتر سمیه رحمت به آنها دسترسی داشته باشید.

کاربرگ روانخوانی نشانه ظ فارسی اول ابتدایی-شماره1
لینک دانلود
فایل PDF باکیفیت
در پایین صفحه