آزمون و نمونه سوال فارسی دوم دبستان – معلمان دوره ی ابتدایی برای اینکه مطمئن شوند آموزشها به خوبی صورت گرفته و مطالب کاملا در ذهن دانش آموزان تثبیت شده است از روش های مختلف ارزشیابی استفاده می کنند. معمول ترین روش ارزشیابی ارزشیابی های تکوینی یا همان حین تدریس است که معمولا به صورت شفاهی انجام می شود. ارزشیابی های ماهانه نیر پس از پایان هر ماه برای ارزیابی آنچه دانش آموز در طول ماه آموخته برگزار می شود. اما هدف از این کار چیست؟ در نهایت هدف معلمان از برگزاری انواع ارزشیابی ها شناخت نقاط ضعف دانش آموزان خود و برطرف کردن آنهاست تا بتوانند در آزمون های پایانی بهترین عملکرد را داشته باشند. در این قسمت از سایت آزمون و نمونه سوال فارسی دوم دبستان که مربوط به درس های چهارده، پانزده و شانزده می باشد قرار گرفته است که شامل سوالاتی مانند ساخت کلمه با حروف بهم ریخته، طبقه بندی کلماتی که به پسوند «گاه» ختم می شوند، کامل کردن جملات، جمله سازی، مرتب کردن کلمات درهم ریخته، مخالف کلمات، معنی کلمات، پیدا کردن غلط های املایی در متن و … می باشد. ما هر روزه برای آسان تر شدن درک مفاهیم آموزشی برای فرزند دلبندتان کاربرگ ها و نمونه سوالات مختلفی را در سایت قرار می دهیم. اگر به دنبال نمونه کاربرگ های بیشتری هستید، می توانید با مراجعه به بخش کمک آموزشی وب سایت دکتر سمیه رحمت به آنها دسترسی داشته باشید.

آزمون و نمونه سوال فارسی دوم دبستان-درس14 15 16
لینک دانلود
فایل PDF باکیفیت
در پایین صفحه