متروی تهران در مهر رایگان است

متروی تهران

متروی تهران در مهر برای دانش اموزان و دانشجویان رایگان است. مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد: دانش آموزان و دانشجویان می توانند برای مهرماه به صورت رایگان از مترو استفاده کنند. اگر به دنبال خبرهای به روز داخلی و خارجی هستید می توانید با دنبال کردن سایت دکتر سمیه رحمت به این مهم دست یابید. ما به صورت روزانه اخبار مهم را در قسمت اخبار روز وب سایت دکتر سمیه رحمت قرار می دهیم.

معلم یا اولیا هستید؟
اگر کودک یا دانش آموزش دبستانی دارید، این صفحه می‌تواند درس خواندن را برای فرزندتان بسیار لذت بخش‌تر کند.

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *