اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان در رابطه با دانشجویان سال دوم – اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان در رابطه با دانشجویان سال دوم / دانشجویان سال دوم که تمایل به معلمی دارند؛ منتظر اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان باشند. سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانشجویان سال دوم دانشگاههای دیگر که تمایل دارند در دانشگاه فرهنگیان به عنوان دانشجومعلم ادامه تحصیل داده و معلم شوند؛ میتوانند بر اساس آیین نامه در دانشگاه فرهنگیان ادامه تحصیل دهند. سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: بخشهای سیاستی آیین نامه طراحی شده و به محض این که تمام بخشهای آن تکمیل شود از سوی دانشگاه فرهنگیان ارائه و نحوه ورود آن از طریق وزارت آموزش و پرورش اطلاع رسانی میشود. در آیین نامه آمده دانشجویانی که به هر دلیلی تمایل به تغییر رشته دارند٬ دروس گذرانده آن ها بررسی و لحاظ میشود تا دانشجویان دروس تکراری را نخوانند. فرهادی در پایان اظهار کرد: پیش بینی میشود این آیین نامه از مهر اجرایی شود. اگر به دنبال خبرهای به روز داخلی و خارجی هستید می توانید با دنبال کردن سایت دکتر سمیه رحمت به این مهم دست یابید. ما به صورت روزانه اخبار مهم را در قسمت اخبار روز وب سایت دکتر سمیه رحمت قرار می دهیم.
