استخدام معلمان صرفا از طریق آزمون استخدامی و دانشگاه فرهنگیان – علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: جذب و استخدام معلمان صرفا از طریق آزمون استخدامی و دانشگاه فرهنگیان و صرفا از بین اتباع ایرانی انجام خواهند شد و متقاضیان اجازه ورود به مدارس را به دست خواهند آورد و اصلا معلم افغانستانی نداریم و اکنون همین معلمان ایرانی، تعداد بسیار زیادی از دانشآموزان افغانستانی را در مدارس جمهوری اسلامی ایران تحت پوشش دارند. اگر به دنبال خبرهای به روز داخلی و خارجی هستید می توانید با دنبال کردن سایت دکتر سمیه رحمت به این مهم دست یابید. ما به صورت روزانه اخبار مهم را در قسمت اخبار روز وب سایت دکتر سمیه رحمت قرار می دهیم.
